Авион со руски функционери поради маглата се вратил во Москва
Дневник, 12.04.2010
Полските весници вчера беа опсипани со стручни анализи и коментари за несреќата. „Газета виборча“ и „Скшидлатеј полски“ се дел од медиумите што пренесуваат мислења на полски експерти.- Тешки временски услови не се никаква несекојдневна ситуација. Секојдневно аеродромите се обвиткни со магла, но до катастрофа не доаѓа бидејќи пилотите знаат кои се минималните временски услови под кои не смее да се слетува – вели пилот на „боинг 737“ од авиокомпанијата ЛОТ.Експертите велат дека причина за катастрофата е сплет на повеќе случувања. – Лошото време не е оправдување – вели еден пилот. Едноставно, ако слетувањето не е можно, се лета на друг аеродром, каде што времето е подобро.Ваква одлука донеле пилотите на авионот со руски функционери, кои исто летале до Смоленск и се вратил на московскиот аеродром Внуково.Од штабот на воздухопловните сили велат дека проверка на авионот била направена и пред полетувањето. Нема одговор на прашањата дали пилотите решиле да слетаат на друг аеродром.Има аеродроми каде што авионите може да слетуваат кога видливоста е нула, благодарение на развиената верзија на системот Инструмент лендинг систем (ИЛС), дури и да има магла на пистата за полетување, но на аеродромот во Смоленск таков систем нема. Се служат со радионавигација од постар тип.- Да претпоставиме дека летале со брзина од 300 км на час во густа магла. Со системот каков што најверојатно имаат во Смоленск, во маглата може да се види осветлена патека каде што авионот треба да се спушти за да слета. Пилотот знае само дека е на оска на патеката за слетување и на каква оддалеченост е од неа, но за соодветно слетување одлучува екипажот. Кога има магла на земјата воопшто нема шанси безбедно да се слета – изјавува еден воен пилот.
Архива
- 04.01. Иницијатива Open Balkan Sky
- 24.02. In Memoriam
- 24.02. Последен поздрав
- 18.04. Соопштение за јавноста
- 15.03. СООПШТЕНИЕ ЗА ЈАВНОСТА
- 12.07. Соопштение
- 24.06. Известување
- 24.01. Известување
- 22.06. 22 доктори летаа со балон
- 14.06. Јавен Повик
- 27.11. Известување
- 20.11. Известување
- 30.03. Известување
- 10.12. АЦВ стана членка на ЈARUS
- 13.06. АЦВ нема долг кон УЈП
- 18.04. АЦВ во посета на BHDCA
- 15.02. Дубаи се поврзува со Скопје
- 09.01. Eurocontrol SLO
- 16.11. Промотивен лет Дубаи
- 12.07. Внимание
- 09.11. Честит Kурбан Бајрам
- 28.10. Благодарница
- 17.08. Повик за волонтирање
- 11.07. Повик за волонтирање
- 02.03. ПРЕС КОНФЕРЕНЦИЈА
- 26.08. Евтините авиобилети утопија
- 13.08. Бразилците ќе ловат НЛО
- 30.07. „Боинг“ оствари помал профит
- 29.07. Воен авион се урна на Аљаска
- 27.07. Грција остана без гориво
- 07.06. Руски авион принудно слета
- 03.06. Во Србија се урна воен авион
- 19.04. Србија ер“ го наследува ЈАТ
- 19.04. Европа останува приземјена
- 16.04. Пепелта ја парализира Европа
- 18.03. Странците не’ прелетуваат
- 18.03. ЧСА ќе отпушти 130 пилоти
- 12.03. Поудобен лет – повеќе пари
- 24.02. Празно европското небо
- 21.02. Снегот го отежна сообраќајот
- 18.02. Луфтханза пред штрајк